Deze Etos website wordt geëxploiteerd door Etos Assen onder de Etos winkelformule onder eigen voorwaarden van de franchisenemer!  Winkelwagen ►
Etos Folder

Klachtenregeling

Klachten & Garantie

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Een klacht  dient u altijd eerst kenbaar te maken door te mailen naar info@etoskloosterveen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

In Nederland geldt voor de consumentenkoop dat een product moet bieden wat u er van mag verwachten. Dat betekent dat gebreken die optreden tijdens de normaal te verwachten
gebruiksduur en die niet zijn veroorzaakt door verkeerd gebruik, vallen, anderszins beschadiging etc. gerepareerd moeten worden danwel dat het hele product moet worden vervangen. De te verwachte gebruiksduur is per product verschillend. Het hangt af van de aard van het product, de prijs, de toezegging bij verkoop etc..
Als een product binnen één jaar na aankoop een gebrek vertoont, wordt vermoed dat dit gebrek al aanwezig was bij de aankoop. U maakt dan aanspraak op een vervangend product tenzij de verkoper kan aantonen dat het gebrek is ontstaan door bijvoorbeeld verkeerd gebruik, beschadiging door vallen etc.
Een gebrek in een product meldt u binnen twee maanden nadat het gebrek zich voordoet of door u is ontdekt. Onder omstandigheden kan een termijn die langer is dan twee maanden acceptabel zijn. Geef dan aan waarom u niet eerder een melding hebt gedaan.

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Etos Franchise Assen 
Tel:   0592-460788
Mail: info@etoskloosterveen.nl
De handelsnaam van ons bedrijf is: Etos Kloosterveen.
Onze domeinnaam is https://etosdrogistonlineassen.nl
Ons vestigingsadres:
Rondgang 22
9408 MH ASSEN
KVK: 02329527
BTW: NL800583954B03

 
       
Wij gebruiken cookies om de website goed te laten functioneren.
Klik op akkoord om door te gaan.
Lees meer.