Deze Etos website wordt geëxploiteerd door Etos Assen onder de Etos winkelformule onder eigen voorwaarden van de franchisenemer!  Winkelwagen ►
Etos Folder
  •  

     

    M

    E

    R

    K

    E

    N

    A

    -Z

     

     

     

                             
                             

    A

    B 

    C

    D

    E

    F

    G

    H

      I

      J

    K

    L

    M

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    N

    O

    P

    Q

    R

    S

    T

    U

    V

    W

    X

    Y

    Z

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
         

Klantenservice | Retourneren

Wat kan ik doen als ik ontevreden ben over een product ?

Ben je niet tevreden over de kwaliteit van een Etos-product? Producten die je in de webshop hebt gekocht, kun je alleen terugsturen. Heb het product in een Etos winkel gekocht? Ga dan terug naar de winkel. Je krijgt dan een nieuw product of je geld terug. Je helpt ons bovendien als je het contactformulier invult, dan kunnen wij hier ook een melding van maken bij onze kwaliteitsafdeling en bij de leverancier. 

Is jouw bestelling bezorgd, maar wil je toch één (van de) product(en) retourneren? Dat kan binnen 30 dagen. Je krijgt je geld dan binnen 14 dagen teruggestort op de rekening waar de bestelling mee is betaald.

Ik heb geen bon meer. Kan ik alsnog artikelen retourneren?

Ja, dat is mogelijk. Indien je een bestelling plaatst in onze webshop, kun je dit pakket alleen zelf retour sturen en niet via de winkel terugbrengen.

Kan ik meer info krijgen over het retourneren?

Ja dat kan. U kunt van ma-za tussen 9.00 en 18.00 bellen met onze klantenservice. Telefoonnnumer:  0592 46 07 88. Mailen kan ook: info@etoskloosterveen.nl

Wij gebruiken cookies om de website goed te laten functioneren.
Klik op akkoord om door te gaan.
Lees meer.